Flexibele, wendbare oplossingen voor tijdelijke behoeften waardoor jij zonder onderbrekingen kan blijven focussen op dat wat ertoe doet: het leveren van goede zorg.
Vraag een adviesgesprek met Antoinette aan!
We bespreken de uitdagingen en kansen die zorgorganisaties op het gebied van medewerkers tegenkomen.
Onze experts springen direct en moeiteloos in, voor een paar uur per week, voor de duur van een project of juist structureel. We ondersteunen je medewerkers à la minute, maar we zijn ook de sparringpartner voor Raad van Bestuur, directie en MT. Je kunt ons inzetten op operationeel, tactisch en strategisch niveau.
Voordelen
Continuïteit en kwaliteit
Flexibele, wendbare oplossingen voor tijdelijke behoeften
Je bespaart tijd en geld
Een directe optimalisatieslag voor je organisatie
Op- of afschalen waar mogelijk
Meer ruimte voor jullie belangrijkste taak: goede zorg bieden
Samen kijken we welke werkzaamheden je zelf uitvoert en wat wij uit handen kunnen nemen. Van payroll consultant tot interim directeur bedrijfsvoering, van tijdelijk projectleider e-HRM tot vastgoedkenner: onze interim specialisten springen bij, adviseren en ontzorgen. Ze kennen de cao’s en wetswijzigingen op hun duimpje. En ze hebben een voelspriet voor de nieuwste ontwikkelingen in de zorg.
Zo is de continuïteit van je organisatie verzekerd, zonder structurele personeelskosten.
Een AAG-er neemt telefonisch of per e-mail contact met je op om jouw tijdelijke behoefte voor interim management & detachering te bespreken en over de oplossingen die wij daarvoor kunnen bieden. Het gesprek is vanzelfsprekend gratis en vrijblijvend.
Menu
Contact
Pettelaarpark 130k
5216 PV ’s-Hertogenbosch
073 – 640 97 77
info@aag.nl
© 2024 AAG
Meer weten over de mogelijkheden? Neem contact op met Antoinette van Alphen.